pon-pia: 08:00-17:00
0850 555 000

365 - banka, ktorej služby budete mať stále so sebou

14.07.2017 | Autor: Netfinancie.sk

Bankový trh je na Slovensku pomerne rozsiahly, čo umožňuje klientom širokú ponuku a možnosti voľby. Poštová banka však priniesla novinku v podobe prvej mobilnej banky s inteligentným bankovníctvom – Banku 365.

Oficiálne banka vystupuje pod názvom Poštová banka, odštepný závod 365. bank a v priebehu jesene bude spustená jej beta verzia. Ak pôjde všetko podľa plánov, klienti sa jej ostrého štartu dočkajú niekedy na konci tohto roka.

Aké inovácie môžeme od banky 365 očakávať?

Celý koncept sa prispôsobil modernému spôsobu života, ktorý predpokladá dennodenné využívanie smartfónu. Práve to je totiž platforma, ktorú mobilná banka využíva.

V znení hesla: „Správna informácia v správnom čase pre správne rozhodnutia“ prináša klientom riešenia, ktoré by im mali pomôcť v aktuálnych situáciách.

Medzi bonusy jej inteligentného bankovníctva patrí:

  • Zriadenie účtu online prostredníctvom smartfónu – za 365 sekúnd
  • Zriadenie a vedenie účtu s platobnou kartou zadarmo
  • Informovanie o dôležitých veciach v správnej chvíli

Pri realizovaní bankového prevodu banka klientovi oznámi, ak by zostatok peňazí na účte nedosahoval potrebnú výšku na pravidelné platby a výdavky. Tento zostatok sa hodnotí ku koncu mesiaca, prípadne k dátumu ďalšej výplaty. Získa tak informáciu, ktorá bude pre neho užitočná a pomôže mu vyhnúť sa prípadným problémom.

Banka 365 prináša technológie, ktoré majú používateľom zjednodušiť život a zároveň priniesť užívateľský zážitok. Zameriava sa v prvom rade na klienta a jeho potreby. Aplikácia je vďaka svojej prehľadnosti a jednoduchosti vhodná pre každého, kto mobilný telefón využíva.

Cieľom je osloviť každého používateľa internetu prostredníctvom smartfónu. V prvotnej fáze najmä ľudí, ktorí radi skúšajú nové trendy, ale neskôr, po pridaní ďalších produktov, funkcionalít a riešení, sa bude rozširovať aj táto cieľová skupina.

Na jeseň pribudnú aj ďalšie produkty

Po spustení do ostrej prevádzky budú môcť klienti využívať aj ďalšie produkty, ktoré banka pripravuje, a to:

  • sporiace produkty k bankovému účtu
  • využívanie inteligentnej platby – platby bez nutnosti zadávania IBANU - v rámci bankového účtu
  • ďalšie, či už finančného alebo nefinančného charakteru

Inteligentné bankovníctvo pre bežných ľudí

Banka 365 má okrem podpory materskej banky aj podporu niekoľko ďalších odborníkov, a to spoločností venujúcich sa analýze big data, umelej inteligencie, používateľskému zážitku a vernostným programom. Aj to jej má pomôcť v tom, aby bankové služby priblížili čo najviac ľuďom.

Hoci berú ľudia banky ako nutnosť, nie vždy v pozitívnom svetle, banka 365 má snahu stať sa „bankou, ktorú bude chcieť klient používať každý deň“. Uvidíme teda, či sa jej to podarí.

Ak máte záujem o viac informácií, prípadne spomínaný používateľský zážitok pri zriaďovaní účtu, prejdite na oficiálny web banky.