Spolupracujeme so špičkami v poisťovníctve, AXA je toho dôkazom!

04.10.2012 | Autor: Netfinancie.sk

Server Interbrand každoročne hodnotí svetové značky a vytvára rebríček tých najúspešnejších. Nie je nič nové na tom, že sa medzi prvými 100 najsilnejšími svetovými značkami už po štvrtýkrát objavila aj poisťovňa AXA.

V hodnotení Best Global Brand 2012 jej však nepatrí len 58. miesto v rámci svetových značiek, ale patrí jej najmä 1.miesto medzi svetovými poisťovňami. AXA je tak považovaná za najcennejšiu značku v poisťovníctve, ktorej hodnota vzrástla medziročne o 1% na celkových 6,75 mld. eur.

Zoznam všetkých umiestnených značiek

Pri prezretí všetkých značiek je jasné, že konkurencia nie je malá, práve naopak. Vidieť tu totiž môžeme silné značky, ako Nestlé, Audi, Adidas, Danone a mnohé iné. Prvé tri miesta si podľa očakávaní rozdelili: Coca Cola, Apple a IBM.

Výsledky ďalších ročníkov si môžete pozrieť na ich oficiálnej stránke.

Poisťovňa AXA získala aj ďalšie ocenenie, a to oblasti životného prostredia a manažmentu prírodných zdrojov. Bola zaradená aj medzi päťdesiat najekologickejších svetových značiek, ktoré rovnako publikoval server Interbrand.