04.10.2012 | Autor: Netfinancie.sk
Server Interbrand každoročne hodnotí svetové značky a vytvára rebríček tých najúspešnejších. Nie je nič nové na tom, že sa medzi prvými 100 najsilnejšími svetovými značkami už po štvrtýkrát objavila aj poisťovňa AXA.
V hodnotení Best Global Brand 2012 jej však nepatrí len 58. miesto v rámci svetových značiek, ale patrí jej najmä 1.miesto medzi svetovými poisťovňami. AXA je tak považovaná za najcennejšiu značku v poisťovníctve, ktorej hodnota vzrástla medziročne o 1% na celkových 6,75 mld. eur.
Pri prezretí všetkých značiek je jasné, že konkurencia nie je malá, práve naopak. Vidieť tu totiž môžeme silné značky, ako Nestlé, Audi, Adidas, Danone a mnohé iné. Prvé tri miesta si podľa očakávaní rozdelili: Coca Cola, Apple a IBM.
Výsledky ďalších ročníkov si môžete pozrieť na ich oficiálnej stránke.
Poisťovňa AXA získala aj ďalšie ocenenie, a to oblasti životného prostredia a manažmentu prírodných zdrojov. Bola zaradená aj medzi päťdesiat najekologickejších svetových značiek, ktoré rovnako publikoval server Interbrand.